ساعت پاسخگوي احكام شرعي
20 الي 21:30 شب
10 صبح الي 11:30 ظهر
حقوق اولاد
حدود هشت سال پيش عمّه شوهرم (كه از داشتن فرزند محروم بوده) دخترى را از پرورشگاه به فرزندى قبول كرده است، حال كه فرزند به سنّ بلوغ رسيده تكليف شوهر عمّه ام (نا پدرى دختر) چيست؟ و ازدواج اين دختر به چه صورت است؟
|ادامه
كسانى هستند كه، چون فرزند نداشته اند نوزادى را از طفوليّت گرفته و بزرگ كرده اند، آيا اين فرزند اگر دختر باشد به پدر خوانده اش و اگر پسر باشد به مادر خوانده اش محرم است؟ آيا پس از فوت پدر يا مادر خوانده، اين فرزند حقّ إرث هم دارد؟
آيا پدر خانواده مى تواند همسر و بچّه هايش را كه مرتكب خلافهاى جزئىّ و كلّى- دينى، اجتماعى، خانوادگى- مى شوند تنبيه نمايد؟ اگر به هيچ وجه نتواند آنان را تنبيه نمايد، ترك و يا طرد آنان جائز است يا نه؟